Troja brate!
Prica, ekipa, efekti. Sve mi je frhunsko!
Ako treba da se sjedi tri sata onda je najbolje uz ovaj film.
sve vam je jasno, treba da izaberemo najbolje filmove snimljene od 2000. na ovamo.
samo nemojte nabacati 50 naslova bezveze, ili lupiti jedan jedini a nista ne reci ne bi li obrazlozhili.
neka sezona pochne (ja cu of kors, malo kasnije :wink: )
Troja brate!
Prica, ekipa, efekti. Sve mi je frhunsko!
Ako treba da se sjedi tri sata onda je najbolje uz ovaj film.
a joj, ja se izvinjavam, moderator neka slobodno brise ovaj post cim vidi, ali ja moram odma da flejmam, moram to da istresem iz sebe!!
Kako troja moze da bude na ikakvoj listi *****u?!??!?!
Osim naravno na listi najlosijih filmova citavog 1. milenijuma!
aj vidjecu da konstruktivno ucestvujem u topicu kad se malo smirim...
ukusi su razliciti
Navela bih "Donnie Darko", za pocetak:
debitantski film Richard-a Kelly-ija iz 2001 - vrlo cudna tema, mjesavina SF, crnog humora i ljubavne price, odlicno snimljen, dobra glumacka postavka... i naravno ono po cemu mnogi pamte ovaj film koji su gledali je RABBIT FRANK; u pocetku, ovaj film je lose prosao na box office-ima, da bi narednih godina postao u pravom smislu rijeci 'cult movie'... sasvim zasluzeno, ali sa zakasnjenjem.
If you make people think they're thinking, they'll love you.
If you really make them think, they'll hate you.
Ne svidja mi se bas najvise film, ali je imao revolucionaran znacaj za kinematografiju i vrh je bez sumnje, svaki film nakon njega ima bar ponesto "njegovo"...
Matrix, mislim da je 2000ita sto bi bio 20. vijek, al si reka 2000ta pa nadalje...
glupo je pricat za najbolji film 21. vijeka, traje svega 4 godine.
Bandicki = SCARFACE
aj necemo sad sitnichariti...
poenta je da stavish filmove koji su napravljeni od 2000 na ovamo i koji su se tebi svidjeli a ne da se pravish pametan i kazes kako je neki film imao 'nevjerovatan uticaj na kinematografiju'.forcrissakes?!
ja cu za pochetak ponoviti ono shto sam rekao vec meleon puta: najbolji film svih vremena je donnie darko. shto znachi da je i najbolji u periodu od 2000 na ovamo. crne rupe, putovanje kroz vrijeme, paralelni univerzum, ovo ono. pa voznja biciklom dok ide killing moon. pa setnja kroz skolu dok ide head over heels. pa silazak donnie-ja i gretchen uz under the milky way. pa love will tear us apart. pa mad world. 5 trenutaka koji ravnopravno konkurisu za best use of a music in a movie. ikad. ko misli drugacije nema pojma.
cidade de deus. ima li ko da moze reci da ovo nije strasan film. mozda nije bash realan (a opet, mozda i jeste), ali u svakom sluchaju jaka pricha sa josh jachom rezijom. altman reche - najbolji film ikad snimljen. mozda i nije, ali dovoljno blizu
lost in translation. sa ovim se mozda nece svi slozhiti, ali koga je briga za sve :wink:
ali, meni je skroz fenomenalan. mislim, scarlett johanson, roze gace, pogled na tokyo sa koznakojeg sprata, kevin shields i svi ostali. dovoljno da se zaljubish. u scarlett ili u tokyo, svejedno. ili u oboje. jedan od najboljih filmova u karijeri bill murray-a...i poljubili su se. ona se okrece i odlazi. pocinje just like honey. hocu u tokyo :!:
postovi tipa poslednji samuraj, totalni vrh i slichni nemusti pokusaji bice nemilosrdno brisani,kao sto se upravo desilo
:!: ono sto sam ja uocio u 'lost in t.-u'' je scena kad su scarlet i bill u striptiz clubu, gdje se cuje pjesma **** the pain away od Peaches, jeste zena za stolom,na kaucu ,separeu (sto li vec) do njih...blic samo ali mi ta zena ostala zapazena, vrh...film je naravno odlcian...Originally Posted by big giant head
2000. - Virgin suicides (ah, ta Sofija Kopola) , Gladijator
2004-Kill Bill(s), 2003.-The Pianist, Dogville...
E, da drama koja mi se masu svidjela je 'Closer'...(a i Natali Portman je..
Sve se vremenom ofuca.
Kad je snimljen "Once Upon a Time in Mexico" ?
Samsung Galaxy S7
Snatch (2000). Pricha, editing, fenomenalni Pit, Statham, Ford, pa i Jones i Statham. Muziku da ne pominjem,
Pianist, meni licno ponajvise zbog Brodija
Big Fish, zbog priche
The Incredibles - Jedan od najboljih crtanih koje sam ikad vidio
one step at a time don’t be living on the line
i don’t need a friend i got morbid on the mind
najbolji film XX,XXI,XXII vijeka
Mulholland Drive
nemojte 2000. svrstavat u XXI vijek,ili promijenite naziv
E nel silenzio del mondo
Io sento echi d'infinito...
Meni su najbolji "Scary movie" serijal.Parodije su moj omiljeni zanr uopshte i svidja mi se kako su obradili pojedine blokbastere.I naravno, beskonachno sam se gledajuci sva 3 dijela.
zbog legendarnog kapitena, Gige Bosnica.
"Kill Bill" - nevjerovatan spoj Tarantinovog humora, neke sizoidne kombinacije japansko-kaubojske price u danasnje vrijeme, van svih tokova, logike, konteksta, a istovremeno fantasticno zabavno sa najljepsom zenom na svijetu Umom Turman...
KUM 1,2
Bilo jednom u amerikama 1.2
.....
a ostali neka se uklope
Kad je snimljen *English pacient*?
Njega bih uvrstio medju najbolje.Prica je vrhunska,glumci su vrhunski,sve mi se svidjelo.
Poceli su prohtjevi da progresivno rastu,navikoh se ja na sapun i na zubnu pastu.
The one & the only : Lost in translation.Volim ljubavne price , pa kad naprave bolju od ove pinch me slobodno.Tad ce mi i ona pasti na pamet.Ovako mi pada jos Virgin Sucides, mada je to 99-00, al nek ide.
one day, after school.
1995-1996Originally Posted by ssrdan
Sve se vremenom ofuca.
nek ide po 5 'domacih' i 'stranih'. valjda sam strefio godine.
dogville (2003), zato sto su ljudi zli.
mystic river (2003), zasto sto su ljudi ... ljudi + dva fenomenalna glumca u odlicnim ulogama.
kill bill (2003), zato sto je tarantino opet tarantino.
lost in translation (2003), zato sto je tako govorio b.g.head. kome nije dosta nek uziva u titanicu.
before sunset (2004), zato sto ponekad treba praviti nastavke dobrih filmova. i'd like to thank the academy for not awarding it. (strucnjaci, ispravite mi ovu recenicu.)
(ako vec moze i 2000) in the mood for love (2000), zato sto sam tako napisao na topicu guten tag. (ako ne moze, onda amores perros)
amelie (2001), zato sto je amelie.
dark water (2002), zato sto je najbolji horror jos od shininga, i nista gori od njega.
cidade de deus (2002), zato sto su istinite price (obicno) bolje od scenarija + jedna od najjacih kamera od 2000 na ovamo.
(let the spitting begin) zatoichi (2003), kill bill na japanskom, samo jos bolje. rezija i glavni gluimac - japanska verzija tarantina.
vjerovatno sam zaboravio nesto, al' nema veze, svakako sam genije.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Mystic River, odlicna prica, odlicna gluma, film koji drzi paznju gledaocu svo vrijeme
The Unsaid, odlican psihiloski triler dje se sve skupilo kako treba(gluma,scenarij,rezija)
Man on Fire, sve je napisano na topicu o tom filmu
Training Day (2001), totalno nepredvidljiv, ODLICAN, NAJBOLJI!!
Pise se English Patient al to sada nije bitno.Gledao sam MISTIC RIVER,stvarno je dobar film,zasluzuje da bude medju najboljima.
Poceli su prohtjevi da progresivno rastu,navikoh se ja na sapun i na zubnu pastu.
A *IDENTITET*(AMANDA PEET,jos neki manje vise poznati glumci).Film te drzi napetim cijelo vrijeme,ne mozes stvari da povezes,sve je zbunjujuce....Sve do pola filma,kad pocinju peripetije .I na kraju kad mislis da se sve zavrsilo - :shock: :shock: :shock: :!: Necu udetlje da prepricavam film ,onome ko ga nije gledao mogao bih upropastiti uzivanje.
Inace nisam siguran da je izasao u periodu 00-05.
Poceli su prohtjevi da progresivno rastu,navikoh se ja na sapun i na zubnu pastu.
dakle nastavljam...
mullholland drive svakako, jedini koji moze po atmosferi da pridje donnome i jedan od veoma rjetkih lynchovih filmova koji mi se bash svidzaju.
amores perros! trebao sam ga se ja sjetiti...filmchina. i 21 grams.
dogville, absofuckinlutely
before sunset svakako, ali bogami i waking life! i to pri samom vrhu.
eternal sunshine. nemoj da je ko mislio drugacije.
adaptation definitivno
amelie. goddamnit! u samom vrhu najboljih i najljepshih filmova ikad napravljenih od strane ljudskoga biceta!
i killovi billovi, vjerovatly, kao i 28 days later..
irreversible je remek djelo, te automaCki ulece na listu
pianist da, ali le pianist(profesorica klavira). i ne adrian brody nosati i ruzni vec isabelle hupert - vjerovatno jedna od 5 najboljih zhivih glumica.
sto se mene tice i les invasions barbares.
a nikome punch-drunk love? ili secretery(ili je ovaj prije 2000?)
Ukratko:
Za 2000 GLADIATOR
AMERICAN PSYCHO
Za 2001 Beatiful Mind
The Lord of the Rings 1
Za 2002 The Loord of the Rings 2
Ice Age
Johny Q
Irréversible
Za 2003 The Loord of the Rings 3
Last Samurai
Mystic River
House of Sand and Fog
28 days later
Za 2004 Grudge
Million Dolar Baby
Drago mi je da se igramo....
kad smo vec tuna, pise se mYstic river.Originally Posted by ssrdan
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks