nije ovo pitanje tako lako.....mnogo zahtijevas.
ali dacu par koji su.....eto da kazemo najbolji.
naravno,"kill bill-a" stavljam onako prvog jer i jeste jedan od jacih iz prosle godine.tarantino je to tako dobro odradio (as usual) da me film odusevio.
"lost in translation" stavljam zbog ekipe koja ga je radila (mala coppola je odlicna) i actors-a.(film sam "odgledala" kroz par trailer-a).iskreno se nadam da ce dobiti min. 2 oscara.
"mystic river".....no comment.bukvalno to.eastwood se pokazao opet kao genijalac.jedna totalus ordinary prica filma je nenormalno dobra,i scenografija.navijam za njega.....al'.....
mislim da je ""in america" i "21 grams" vrijedan gledanja.beniciu bi opet oscara dala. :wink:
kao i ross-ov "seabiscuit."reklo mi je par ljudi da je film mnogo dobar.
odredene filmove znam sigurno da necu odgledati.....nisu mi u planu,a i nisu pretjerano zanimljivi.("lord of the rings" i zwickov "last samurai").
(znala sam da sam nesto zaboravila....."finding nemo" ).
sjeticu se ja vec.....
"what sick ridiculous puppets we are,
what stupid little stage we dance on,
what fun we have,
dancing,fucking not a care in the world,
not knowing who we are,
we are not what was intented....."
Bookmarks