Voleo bih da vidim jesam li sve gledao....
Poseban doprinos bih smatrao 20 najboljih sa serijskim ubicama (pokusavam da sakupim sve, ali neznam za neke vjerovatno, pa mozda bi vi dopunili)
Voleo bih da vidim jesam li sve gledao....
Poseban doprinos bih smatrao 20 najboljih sa serijskim ubicama (pokusavam da sakupim sve, ali neznam za neke vjerovatno, pa mozda bi vi dopunili)
"Svoj posa i svi na radne zadatke...i vrijeme je posle par stotina godina da pocnemo sa malo rada"
Serijske ubice (bez posebnog reda, samo 20 dobrih filmova koji mi padaju na pamet):
Psycho
Murder of crows
Bone collector
Statskiy sovetnik
American Psycho
Seven
From Hell
Vidocq
Saw
Sleepless (D. argento)
Boston Strangler
Citizen X
Kad jaganjci utihnu
Manhunter
Purpurne rijeke
Monster
Clockwork Orange (broji li se ovo)
Mindhunters
Suspect Zero
The talented mr ripley
one step at a time don’t be living on the line
i don’t need a friend i got morbid on the mind
A 20 dvd-ova koji se moraju imati (opet bez mnogo veze, trudeci se da preskocim ove odozgo)
Kum 1
2
3
Star wars ep.4
5
6
Alien
Matrix
Sin City
Blade Runner
Donnie Darko
Pulp Fiction
Brother Bear
Oldboy
Hero (al bash da se ima na dvd-u, da se upali i muteuje, samo da pichi slika)
Tureckiy Gambit
Fantasia 2000
LOTR 1,2,3
one step at a time don’t be living on the line
i don’t need a friend i got morbid on the mind
Super!
Porucio sam nedostajuce...imas li ih ti, ako ih ne pribavim?
Podrazumijeva se kontra-usluga slicnog tipa...
Pozdrav,
20 Serijskih ubca:
1.Seven
2.Silence of the Lambs
3.Red Dragon
4.Hanibal
5.Bone Collector
6.Fallen
7.Pavement
8.Suspect Zero
9.Resurection
10.Taking Lives
11.Along Cames the Spider
12.Sacrifice
13.The Crimson Rivers I & II
14.Close Your Eyes
15.From Hell
16.Stone Cold
17.Sancta Semana
18.The Wacher
19.The Counterstricke
20.Kiss the Girls
NE OBAVEZNO PO OVOM REDOSLIJEDU!
Vjecitih 20:
1.Kum I-III
2.LORT I-III
3.Matrix I-III
4.Omen
5.Apocalipse Now
6.Pulp Fiction
7.Leon
8.Exorcist I & III
9.Back into the Future I -III
10.The God, the Bad and the Ugly
11.Once Upon a Time into America
12.Oldboy
13.Alien I-III
14.Terminator I-III
15.Total Recall
16.Snach
17.Underdround
18.51st State
19.Gladiator
20.Lock, Stock & Two Barells
I OVO JE KRAJNJE PAUSALNO....MNOGO JE TESKA OVA KATEGORIJA...*OGRIJESIH SE O MNOGE STARE, LEGENDARNE FILMOVE: BLOW UP, THE THIN RED LINE, CLOCKWORK ORANGE, BEN HUR....ITD,ITD, ALI U OVIM JE FILM POSTAO *CHUDO* OD MEDIJA...
"Svoj posa i svi na radne zadatke...i vrijeme je posle par stotina godina da pocnemo sa malo rada"
Efekat Leptira - je sve sto cu ti rec
.:: Darker than Black ::.
http://www.facebook.com/GuildWars2Montenegro
I da niko ne pomene The Shawshank Redemption, bruka...
Kome je sudjeno da bude *eben, gace mu same spadaju
Sin City
Constantine
The Shawshank Redemption
Resident Evil 1,2
Yeosol The Warrior aka Musa the Warrior po nashki
Underworld 1,2
LotR 1,2,3
Revolver
dodacu joh koji poslije, *braindead*
You tried your best and you failed miserably. The lesson is 'Never try'.
The jacket
Secret window
Daleko koliko te noge nose...
ja sam stolar, u podznaku shkorpioooni
Vidjeh mnogo dobrih i par glupih navedenih filmova...
Izgleda da je svako birao one filmove koje on voli i koji su za njega zakon. No, razmotrivsi ovu sitaciju (ovo mnogo mocno zvuci ), jedini film koji moram biti u svakoj kolekciji 20 najboljih filmova, 20 nezaobilaznih je:
Ben Hur
Having a parachute greatly increases your chance of surviving a long fall.
Have a parachute.
Ne ovim redosledom:
1şNocna Straza
2şDnevna Straza
3şMemento
4şSakal (Stari film ne remake sa brushalterom)
5şThe Web
6şFight Club
7şMothman
8şPolaris (Ruski film stari ne remake sa Klunijem)
9şIdentity
10şUsal Suspects
11şOld Boy
12ş Lord of War
13şDiari della motorciletta
14şForest Gump
15şThe Assasination of Richard Nixon
16şKingdom of Heaven
17şBlade Runer
18şSava Savanovic (Da da domaci film, ako je dovoljno dobar da ga ima Quentin Tarantino u svojoj dvd kolekciji mogu i ja VALA)
19şRushomon
20ş-Za ovo mjesto se bore toliko filmova da ce bit jos dugo prazno aj uzdravlje.
@ knikola
nije mi jasno kako si uspio da medju sve ove filmove da ubacis "Kingdom of Heaven"
son cosas de la vida
I refuse to join any club that would have me as a member.
Da se nadovezem na moj predhodni komentar, Ben Hur kao obavezni istorijski film...
Kao obavezni film iz ibora Sci-Fi, izabrao bih 'Blade Runner'...
Usput, bilo bi lijepo kada bi se islo po zanrovima.
Having a parachute greatly increases your chance of surviving a long fall.
Have a parachute.
nikad ne odgledah ovaj momci iz brazila... nema ga na dvd-u u nas...
Izasao je na DVD-u... moze da se kupi na ulicama BG-a! Paklen je film!Originally Posted by kefalo
Ne znam treba li da se nadju u dvd kolekciji ali svakako predlazem za odgledati Man on fire i human trafiking
Kum I,II,III
LOTR I,II,III
Apocalypse Now
Se7en
The Conversation
The Seventh Seal
Zerkalo(aka The Mirror)
Mulholland Drive
Lost Highway
Eraserhead
Blue Velvet
The Shining
Clockwork Orange
Chinatown
The Death And The Maiden
Rear Window
Apt Pupil
The Shawshank Redemption
Rashomon
Ne mora ovim redosledom.
Don't fight a battle if you don't gain anything by winning
naravno ovi koji su vec navedeni i
Contact
K-Pax
...
kad se sjetim ima jos
No Attitude, Just Music !
...mogao bih biti i bolji.
Bravo za K-pax! Meni nije usao u top20 ail bi svakako bio u top 30Originally Posted by Mungos
Cinderella Man
Interstate 60
Last edited by Mungos; 17-08-06 at 14:08.
No Attitude, Just Music !
...mogao bih biti i bolji.
machinist! izasao na originalu... extra! 8)
Eo i ja da probam!
Kum 1 i 2
LOTR 1,2 i 3
Dezurni krivci
29 ulica
Memento
Forest Gamp
Matrix 1
Terminator 2
Taxi - shpanska verzija
Kishni Chova
Bilo jednom u americi 1,2
Smrtonosno oruzje
Bjekstvo iz shoUshenka - ili ka li se vec pishe
Zelena milja
Kendi men 1
Nekolicina dobrih ljudi
Petparachke priche
Psi iz rezervoara :P
Apokalipsa.
Full metal dzeket
To je to. Stim da posle septembra krecem u akciju pravljenja jedne male arhive filmica. Svaki sa spiska ce da bude u njojzi.
Ljakse
Horor amitvila
fight club
blow
efekat leptira
noc zivih mrtvaka 1 i 3
sjekira
underworld 1
ring 1
IT-TO
kumarica 1.2.3
maratonci
pentagram
demoni 1 i 2
noc vjestica 1,3 i 4
...
Najjaci film: A Night At The Roxbury
1.Secret Window
2.From Hell
3.Beverly Hills Cop
4.Beverly Hills Cop 2
5.Beverly Hills Cop 3
6.Les Riveres Pourpres
7.Les Riveres Pourpres 2
8.SAW
9.SAW II
10.Mindhunters
11.Vidocq
12.Le Pacte Des Loups
13.I Know What You Did Last Summer
14.I Still Know What You Did Last Summer
15.Black Knight
16.Sixth Sense
17.The Mothman Prophecies
18.Final Destination
19.Final Destination 2
20.The Generals Daughter
Ne isplati se živjeti u snovima i zaboraviti na život
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks