ne znam jel bio...
I know who killed me - odlichan 5+
ne znam jel bio...
I know who killed me - odlichan 5+
SO MANY WOMEN ... SO LITTLE TIME
dzon meklejn i dalje ima snage
die hard 4.0 - akcija od pocetka do kraja...dosta nerealnosti ali je pravi "ljetnji film" - mada sam promasio godisnje doba.
transformersi - u love it or hate it...I love it
i am legend - zaobidjite u sirokom luku (chak je resident evil 3 bolji)
Originally Posted by my name is ...
after neku noc odgledak knocked up,kod nas prevedeno zaglavilo se,bas se ismijao,onako,bez foliranja,btw,glavna glumica je...odavno nesto tako lijepo nijesam vidjeo,noc posle toga odgledak superbad-kul momci i isto sam se ismijao,dva stvarno dobra filma odgledak u samo dva dana,prezadovoljan sam,prenasmijan...
1993-2020
jel izlazio sav-testera 4 , nedje chuh neku prichu ....
ovih dana samo gledam filmove...a neki moji favoriti su;
"The Kingdom "
"The Flock"
"The heartbreak kid"
"Disturbia"
"I am legend"
"the condemned"
"american gangster"...
enjoy :P
This is England
smrtna presuda sa Beconom
:)
ne zajebaj, strašan je bio!! :mrgreen:
Duhovi Sarajeva sa Severinom u jednoj od glavnih uloga.
Solidan film.
Heartbreak Kid sa Ben Stilerom odlicna komedija.
Vjestacka inteligencija se ne moze suprostaviti prirodnoj gluposti.
Posto skidam svaki moguci film koji vidim po torrent sajtova nagleda sam se nikakvih filmova a i dobrih, znaci sad cu izdvojit neke filmove od svih zanrova po malo....
Fracture ---- Entoni Hopkins ubije zenu pa neko sudjenje... bla bla nije los.
Balls of Fury ---- Komedija moze se zoek fino nasmijat
The Brothers solomon ---- Ni ova komedija nije losa
Allready Dead ---- Akcija... nije los
Catch.A.Fire ---- extra film sa Tim Robinsonom ... Juzna Afrika nelson mendela i te fore ... ovaj je odlican
Charlie_Wilsons_War ---- Tom Hanks odlican film ali bas odlican, trazite screer jer nema jos dvd rip
CashBack ---- Komedija ... onako nije losa
Breach ---- Akcija spijuni amerika bla bla dobar je film
No.Reservations ---- Neka romanticna komedija drama odlican je
United.93 ---- 9/11 napad na ameriku.... dobar je
Unknown ---- akcija i nije los
Turistas ---- Horor ili triler, znaci ima jedna uzasna scena zato sam i rekao horor
The.Ultimate.Gift ---- Moze se rec da je komedija dobar je film
Urban.Justice. ---- Ko voli Stiven Sigala
The.Reaping ---- U neki gradic 10 bozijih poshasti....
Illegal.Tender. ---- Akcija dobar je film
I.Could.Never.Be.Your.Woman ---- Romanticna komedija americka bla bla nije los film za odmaranje mozga
Rise_of_the_Footsoldier ---- Engleska fudbal huligani ... moze da prodje
Deck.The.Halls ---- Komedija Deni De Vito fina komedijica
Death.Sentence ---- Akcija i po meni odlican film
The.Painted.Veil ---- Drama odlican film
SAW IV ---- prvo gledati prvi drugi i treci pa onda ovaj da bi imao efekta, inace najbolji horor triler, odavno mi nije bilo boljeg horora.
Alpha Dog ---- odlican film
American Gangster ---- Dobar film akcija droga bla bla
Butterfly on a wheel ---- Triler odlican
The Invasion ---- Akcija SCFI
The ten ---- Po meni extra komedija
Znaci nijedan od ovih filmova mi nije extra extra extra kao napr Forest Gump ili Black Hawk Down iliti Bruce allmighty ili ako ocete horor SAW bilo koji dio.
Skinuo sam preko 300 filmova 2005 2006 2007... ako se sjetim jos kojeg dobrog updejtovat cu.
Pogledah sad Closer i Beautiful Mind...
Closer - Ah..zanimljiva prica, dobra gluma, lijepe glumice..Natalie Portman..uhh, ali kad pogledas film...sta si odgledao ?? nista...Dobro uradjena spanska serija Iako bi se moglo gledati na film drugacije...Zanimljivo, film je izveden sa samo 4 glumca...pored onog taxiste nema nikoga ko progovara --6/10
Beautiful Mind - Gledam ga vec 3-ci ili 4-ti put..i ja mislim da ga pogledam 500 puta da ce mi opet biti onako zanimljiv kao i prvi put i da necu ni jednog trenutka skrenuti misli s filma....Russell Crowe - sta reci...covjek je odglumio jednostavno savrseno...odlicna prica..ma sve --10/10
"ahh V-TEC...all of the lag, none of the turbo, it's like waiting for bad sex"
Sad odgledah Mr. Woodcock i odlicna je komedija bas sam se ismija
Eo odgledah Death Proof tj. na preskoke ali sam glavno odgleda...to sto sam odgleda je smijesno..aj ne zeebajte, ovo je moglo napravit dijete...prica - wtf ??? glupost...Ali odgledacu ga jos jednom citavog, mozda vidim nesto novo...
"ahh V-TEC...all of the lag, none of the turbo, it's like waiting for bad sex"
Trade-sasvim solidan film. Prica o kidnapovanju djevojcica, sex trafficing.Decembar boys-drama. Zivotna prica 4 djecaka koji su rodjeni istog dana i zajedno zive u sirotilistu.
A ja sam godine proveo sa Todom
Klopka topla preporuka, prica, gluma, rezija ...
Jos sam pod utiskom.
No Country for Old Men
Poslije american ganster nisam ochekivo da cu brzo gledat Josh Brolina. Ima neshto u tom tipu
Last edited by Drug Tito; 18-01-08 at 19:47.
\\OFL•GIC
3 10 to Yuma
Odlican film
The number 23 EXTRA film!!!
Last edited by Boromirospg; 19-01-08 at 21:45.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks