Thread: Montena: MotoGP = 500cc???

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Default Montena: MotoGP = 500cc???

Zasto na Monteni kada prenosi MotoGP sampionat stoji gore lijevo MotoGP, a dolje desno 500cc??

MotoGP klasa NIJE do 500cc - tacno je da se pored MotoGP masina u toj klasi mogu takmiciti i motori do 500cc (koji BTW nemaju sto da traze pored MotoGP masina); ali ogranicenje za MotoGP klasu nije 500cc!
    Last edited by .:.; 24-07-05 at 18:05.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    2 Posts

Ali ajde objasni ti njima...
    TAKUMI

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Ako je verovati propozicijama MotoGP šampionata (ima ih na zvaničnom sajtu www.motogp.com), onda 500ccm JESTE ograničenje u tom domenu takmičenja. Verovatno ti koji prenose na taj način skreću pažnju koja je trka u toku (125, 250 i 500cc). Preko 500cc je već Superbike šampionat i to je nešto drugo. www.worldsbk.com
    E izem ti forum na kojem mogu i signature da ti menjaju bez pitanja ;)

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1 Post

ja bih se zakleo da je do sad bilo do 1000ccm :roll:
    ne znam nisam pametan...
    Dont miks grendmas end frogs.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1,937 Posts

Pitajte one na montenu oni ce vi rec :lolblue::lolblue:
    Loše stvari dolaze u paketu, za dobre stvari treba vremena.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    2 Posts

Ili Shofranca
    TAKUMI

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Quote Originally Posted by Shole
    Ako je verovati propozicijama MotoGP šampionata (ima ih na zvaničnom sajtu www.motogp.com), onda 500ccm JESTE ograničenje u tom domenu takmičenja. Verovatno ti koji prenose na taj način skreću pažnju koja je trka u toku (125, 250 i 500cc). Preko 500cc je već Superbike šampionat i to je nešto drugo. www.worldsbk.com
    Mozes li dati link do tih propozicija - jer sam siguran da si nesto pobrkao (posto je sajt u flashu, mozes i screenshot)?

Whilst the 125 and 250 competitions remain, the year 2002 saw the 500cc formula superseded by the new MotoGP class rules, allowing 990cc four-stroke machinery. The two-stroke 500s remained in use, but it didn’t taken long for the new Honda and Yamaha bikes to take over at the front, and bikes from Suzuki, Aprilia and Kawasaki have been joined by Ducatis, Protons and Harris WCMs from 2003.
    Link

Holding the edge on the corner, tilting into the curve with knee almost touching the tarmac, as the rider hugs the machine to become almost one with the cowling, pushing the limit of mechanical performance and human skill, that's the thrill of MotoGP racing. But this ultimate racing event became even more thrilling after it underwent a major change for the 2002 season. While the 125cc, and 250cc classes remained the same, the 500cc category would include not only 500cc 2-stroke racers, but 990cc 4-stroke racers as well. Welcoming a new era of the MotoGP, all makers entered new 990cc 4-stroke motorcycles, as well as suped-up 2-stroke 500cc machines. With 990cc 4-stroke racers having the obvious mechanical advantage, would the skill and tradition of the 2-stroke machines prevail? This was to be a season that would have the fans on the edge of their seats!
    Link

From that point he was on an express train to the top. He won the Aprilia RS250 Cup in 1999 as well as progressing from 600cc four-strokes to 750cc and then 1000cc, giving the physically small teenager a valuable lesson for his future on powerful 990cc MotoGP machines. He learned it well, winning the AMA Formula Xtreme title on the big Suzuki GSX-R1000 in 2001.
    John Hopkins biography

The main changes to the 2002 Road Racing World Championship Grand Prix Regulations, beside the introduction of 4-stroke prototypes up to 990cc in the MotoGP class (former 500cc class), are the following :
    MotoGP rules change 2002

In 1949, the FIM (Federation Internationale Motocycliste) unified regulations and started a championship mainly in Europe. MotoGP is the premier class of this championship. First, MotoGP was classified and called 500cc class, but with the alternation of regulations, it changed to its current name and the range of the machine class was widened from 500cc-2cycle to 990cc-4cycle. Then in 2004, machines were standardized to 990cc-4cycle. Each participating manufacturer develops machines specifically for MotoGP. The machines have a speed performance exceeding 330km/h on a straight course, and riders dash through the 120-km championship finals in as short as 40 minutes. The breathtaking riders’ techniques -- leaning steeply down at corners, recovering positions from corners sliding their tires, the acceleration force in a split second -- all adds up highlights to the machines. But what you can not miss is the overwhelming tension and power of the monster machines in battle which you can experience only at live circuits. The 2005 MotoGp spans 17 Grand Prix, from April 10 in Spain to November 6 in Valencia.
    Yamaha source

Da li je dovoljno ili da jos postujem?

A ja onome komentatoru sa Montene ne bih dao ni biciklo da mi pazi a ne motor.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

I jos nesto, od sezone 2007 ogranicenje za MotoGP klasu je 800cc - dakle smanjenje sa 990cc na 800cc - uz potpuno ukidanje 500cc 2stroke masina.

New regulations regarding the engine rules will not be enforced until 2007. They mainly address the reduction of the engine capacity in the MotoGP class, which will be reduced from 990cc to 800cc. The new rules will no longer allow 2-strokes engines in the MotoGP class. The FIM also announced that the tank fuel capacity will be set at 21 litres.
    Yamaha link

Ali, bolje zna onaj sa Montene, nego ovi iz Yamahe...

FIM 800cc regulation (official)
    Last edited by .:.; 25-07-05 at 09:26.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Pa ako sam pobrkao onda moja greška, no u svakom slučaju ako postoje propozicije koje deklariše FIM onda ih potraži na njihovom sajtu tamo bi trebalo da nema greške. Ovako kako ja napisah je i u MotoGP Manageru, menadžerskoj simulaciji upravljanja moto gp timom. Sad pošto se radi ipak o video igri tek tu možda nisu propozicije ažurne.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    3 Posts

Ja sam chuo da od proshle sezone je bilo 500ccm i 990ccm a od ove sezone su dozvolili samo 500ccm za MotoGP...
    BEFORE SEX u help each other get naked. AFTER SEX u only dress yourself. Noone helps u once ur fcked

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1,277 Posts

Quote Originally Posted by Shole
    Pa ako sam pobrkao onda moja greška, no u svakom slučaju ako postoje propozicije koje deklariše FIM onda ih potraži na njihovom sajtu tamo bi trebalo da nema greške. Ovako kako ja napisah je i u MotoGP Manageru, menadžerskoj simulaciji upravljanja moto gp timom. Sad pošto se radi ipak o video igri tek tu možda nisu propozicije ažurne.
    Taj MotoGP menadzer je budjav a procitaj onaj gornji topic o MotoGP. Tamo ima sve objasnjeno. Btw iz ovih tvojih postova bi se moglo zakljucit da si bas ti cuveni komentator

I to si pobrkao za zvanicni sajt najvjerovatnije, na sajtovima proizvodjaca odreda pise da su po 990 cc, valjda oni najbolje znaju, ili svi krse pravila i to javno objavljuju

Baki nije istina jos uvijek se vozi hiljadarka a planira se smanjenje na 800.
    She is only here to annoy herself!

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1 Post

ja ipak mislim da najbolje zna komentator sa montene
    Dont miks grendmas end frogs.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Quote Originally Posted by NSX
    Taj MotoGP menadzer je budjav a procitaj onaj gornji topic o MotoGP. Tamo ima sve objasnjeno. Btw iz ovih tvojih postova bi se moglo zakljucit da si bas ti cuveni komentator

I to si pobrkao za zvanicni sajt najvjerovatnije, na sajtovima proizvodjaca odreda pise da su po 990 cc, valjda oni najbolje znaju, ili svi krse pravila i to javno objavljuju

Baki nije istina jos uvijek se vozi hiljadarka a planira se smanjenje na 800.
    Ja čini mi se negde gore priznah grešku te isto tu negde gore napisah "moja greška" no ti to naravno nisi primetio.
    No dobro vazda se nađe neki pametnjaković da prepričava već napisano i tako istakne svoje nepresušno znanje. Nije da je autor topica ispisao informacije, već ti a onda to iskoristio da se je li napraviš mangup. No dobro toga na ovom forumu nikad nije manjkalo... :roll:

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1,277 Posts

Pusti tu filozofiju nego nam ne rece jesi li ti komentator ili ne?!

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

[QUOTE=NSX]Pusti tu filozofiju nego nam ne rece jesi li ti komentator ili ne?!

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1,277 Posts

OK, a sad izvini sto sam bio u pravu

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Ma OK je, s tim što nisi ti bio u pravu nego autor topic-a

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1,277 Posts

Kojeg topica?!

Pogledaj gornji MotoGP topic, ispod formule...

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Malo slika - genije na motoru.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    1 Post

ma Rossi je konza!
    ne moze mu niko nista