...po vasem misljenju
Printable View
...po vasem misljenju
nije ovo pitanje tako lako.....mnogo zahtijevas.
ali dacu par koji su.....eto da kazemo najbolji.
naravno,"kill bill-a" stavljam onako prvog jer i jeste jedan od jacih iz prosle godine.tarantino je to tako dobro odradio (as usual) da me film odusevio.
"lost in translation" stavljam zbog ekipe koja ga je radila (mala coppola je odlicna) i actors-a.(film sam "odgledala" kroz par trailer-a).iskreno se nadam da ce dobiti min. 2 oscara.
"mystic river".....no comment.bukvalno to.eastwood se pokazao opet kao genijalac.jedna totalus ordinary prica filma je nenormalno dobra,i scenografija.navijam za njega.....al'.....
mislim da je ""in america" i "21 grams" vrijedan gledanja.beniciu bi opet oscara dala. :wink:
kao i ross-ov "seabiscuit."reklo mi je par ljudi da je film mnogo dobar.
odredene filmove znam sigurno da necu odgledati.....nisu mi u planu,a i nisu pretjerano zanimljivi.("lord of the rings" i zwickov "last samurai").
(znala sam da sam nesto zaboravila....."finding nemo" :) ).
sjeticu se ja vec.....
Filmovi koji su na mene ostavili poseban utisak u 2003 su:
Mystic River,
Kill Bill,
Wonderland,
21 Grams...
:?: ... sjeticu se, ima jos par njih, pa cu dopisati! :)
dogville,ubjedljivo
onda par praznih mjesta pa:
lost in translation
thirteen
mystic river
kill bill
punch-drunk love
te neki koji nisu iz 2003 ali sam ih ja gledao proshle godine kao:adaptation, 8 femmes, 28 days later...
Po mom misljenju to su bili :
Mystic river
Underworld
Lord of the rings - Return of the king :hammer:
Lord of the rings - Return of the king
Underworld
izbor se svodi na tri naslova: lotr3, matrix3 i poslednji samuraj.
znam da su svi razocarani matrixom, ali ja sam odusevljen! ali ipak bi on bio 3. prvi lotr3:return of th king (ili povratak kralja)
moj izbor:
LOTR 3
Poslednji samuraj
Master & Commander
Pirati s Kariba
Mystic river,
The last samurai
Underworld
Kill Bill
Dogville, LOTR3 i nezaboravni Russian Arc (Ruski kovceg).